Ruth Davidson interviu: „Šokis su Britney Spears bare Graikijoje nesibaigė gerai“ Kelionė

Wo aš augau, tėvai kaitaliojo atostogas namuose ir užsienyje. Prisimenu, kartą apsistojome karavane Argile ir grįžome namo viena diena anksčiau, nes visą laiką buvo musonas. Mums pritrūko sausų drabužių, įskaitant kelnes.

Kitais metais, kai man buvo maždaug 12 metų, mūsų tėvai mane ir seserį nuvežė į prabangų kruizą iš Puerto Riko į visas Karibų salas, įskaitant Barbadosą ir Antigvą. Akivaizdu, kad jie sutaupė porą metų. Tai buvo pati egzotiškiausia patirtis, kurią aš kada nors patyriau – nuėjome į atogrąžų mišką ir pamenu, maniau, kad tai buvo taip, kaip mus mokė mokykloje. Manau, kad prieš metus buvome nuvykę į Arraną.

Į tarp mokyklos ir universiteto, kai man buvo 17 metų, su mokyklos draugu išvykome į Maljorką. Išlipę iš lėktuvo nusprendėme, kad turėsime didelę naktį. Kitą dieną, pasitepus kremu nuo saulės eidami į paplūdimį, pamatėme, kad visi deginasi apsiausę. Nusprendėme, kad esame siaubingai suaugę, ir darysime tą patį – neatsimindami, kad ne visur pritaikėme koeficientą 50. Ir kadangi buvome tokie pagirios, mes užmigome. Likusią savaitės dalį išgyvenau agonijoje. Kažką panašaus darai tik vieną kartą.

Žemyninė dalis, viena iš Šetlando salų

GETTY IMAGES

Kita nelaimė nutiko tada, kai atostogavau Graikijoje, o bare šokau kartu su Britney Spears ir išbandžiau ypač ambicingą nulipimą, kuris įvyko siaubingai negerai. Tai pasakius, aš visai nesu vakarėlių žmogus. Man atrodo, kad aš atrodau daug smagiau, nei esu iš tikrųjų. Tiesą sakant, šiomis dienomis aš beveik negeriu.

Man labai patinka atostogauti namuose Škotijoje. Dėl savo ankstesnio darbo Škotijos konservatorių lyderiu teko keliauti po visą šalį, todėl mačiau daug atokių vietų, tokių kaip Orknis, Šetlando salos ir Hebridai. Turėjau puikų savaitgalį Galloway tarptautiniame tamsaus dangaus parke; paėmėme teleskopą pažiūrėti į žvaigždes ir kepėme daug šašlykų.

Kartą praleidau naujus metus Skajuje, kur vos neužsnigėme į savo kotedžą ir išvedėme šunis pasivaikščioti po gilias daiktų krūvas.

Mano partneris yra iš Co Wexford Airijoje. Jis yra pakrantėje, netoli Curracloe, ir mes ten vykstame paprastai kiekvienais metais – nors jau kurį laiką nebuvau dėl Covid. Ten yra paplūdimys, iš kurio jie filmavo atidarymo scenas Gelbėjant eilinį Rajaną ir tai yra vienas gražiausių paplūdimių, kuriuos aš kada nors mačiau. Tai tikrai ilgas smėlio ruožas su kopomis, vedančiomis į mišką su takeliu už nugaros. Turime jo nuotrauką savo koridoriuje ir tai yra viena iš mano mėgstamiausių vietų. Apsilankyti pas uošvius nėra sunku.

Sarajevas, Bosnija ir Hercegovina

ALAMY

Mane Balkanai žavi nuo tada, kai keletą metų dirbau labdaros taryboje, pavadintoje „Srebrenica prisiminimas“, ir dėl to kelis kartus buvau ten. Man labai patiko Sarajevas Bosnijoje ir Hercegovinoje. Nesitikėjau, kad jis atrodys toks modernus. Norėčiau grįžti savo garu, aplankyti daugiau užpakalinių gatvių ir pamatyti architektūrą. Neįtikėtina susieti šios vietos tikrovę su čiuožėjų Torvilo ir Deano, iškovojusių auksą Sarajevo olimpinėse žaidynėse, kai aš buvau vaikas, stebėjimu, o vėliau – karo naujienų filmavimu. Tai miestas, kuriame buvo tiek daug išradimų.

Florencija dabar yra mano kibirų sąrašo viršuje – neįsivaizduoju, kaip man dar nepavyko ten patekti. Manau, turbūt palauksiu porą metų, kol sūnus paaugs ir galės tai padaryti su manimi. Jis visada buvo patrauklesnis nei Roma ar Venecija. Manau, kad tai turi būti susiję su savaitgalio praleidimu galerijose ir itališko maisto valgymu. Panašu, kad čia pat la vince vita.

43 metų Ruth Davidson 2010–2019 metais buvo Škotijos konservatorių ir junionistų partijos lyderė ir yra Lordų Rūmų bendraamžė. Ji gyvena Škotijoje su savo partneriu Jen ir jų sūnumi. Ji pristato penktadienio 1-16 val. laidą „Times Radio“. Klausykitės per DAB radiją, išmanųjį garsiakalbį, internete at times.radio ir nemokamą Times Radio programėlę